Nov 29, 2009

aduh.... masalh lagi

Sekarang ni aku ada masalah rambut gugur...
First2 , malas gak ambik kisah....
Then, it was getting worse...
Everytime, masuk kdai gunting,
org yang nak gunting tu konpem tgur aku nya rambut...

Then, satu ari aku cuba ambik gambar dari atas....
Haaaah! Terkejut monkey aku.....
Teruk gilow rambut aku.....
tgokla rambut aku... gilow kan....

Camana ni...?
i got to do sumthing....
Aku pun g lah survey kat Watson ngan Guardian...
Mahal gila tonik rambut ....
lagi2 en. hairpro...
mahal sampai seratus lebih...
then, ternampak yg murah sket...
Decide ambik yg tu lah...
Tapi kna balik fikir lu....

Ni baru balik beli tonik tu....
harap2 mujarablah tonik rambut ni...
ni lah... yang paling murah....




Tuhan.... tolong zairil...
amin....

2 mau bicara juga..:

daun kesum said...

belila hok mahal pon,.
xpola kalu jjadi,,mujarab

jari je mari said...

tok rok...
dok ckup dwet...