Sep 14, 2009

rumah sewa... dan arcade....

Rumah omlen tyme raya baru meriah...
tapi rumah bujang ni...
blom raya... dah meriah... satu kjang dgar nime jerit, acap melalak,
zizul teriak, ayai memekii, atuk memekak, alip mewakwak(cam melalak gak ah)...
aku... adalah sket2....

yealah... rumah bujang ni dah macm arcade.. maen game ... dari King Of Fighter, ke Digimon, ke Street Fighter... Ke dragon Ball... semua game aku main...

nak tahu fakta tak...? tahun ni yakni tahun 2009 merupakan tahun pertama aku pegang joystick PS.... tahun ni juga ak belajar main pS... Awal-awal tahun... Mujurlah ada orang cam Zizul ngan Nime.. Boleh belajar main... Kalo tak buta selamonyo den....

Sekarang cambesh main gem ni... tapi jangan lah bagi aku addicted ngan benda2 camni... Dah banyak benda aku addicted... So tahan2 skit nafsu ... (pesanan buat diri sendiri dan kawan) ......

haaaaaaaaaaaaaa.... nikan dan hari2 terakhir ramadhan.... Cam tak puas je ramadhan tahun ni... Nyesal lak...uish, jangan menysal.. Nabi tak suka orang menyesal.... Tyme2 ni akan hadir malam lailatulalqadar..(entah2 dah lepas)... Semangt gak mencari tapi awal2 hari tu... Semenjak dua menjak ni... keghairahan semakin hilang... Entahlah... Malas cakap ape.....? Tapi orang cakap malam keberkatan ni jangan kita mencari dia... tapi biarkan kita dicarinya...
Hmmmmmmmmmm, (mengeluh sebenrnya... tapi tak tahu nak tulis camane...)

Agenda hari ni.... Keluar ngan kawan2... Main boling... Menonton... Bukak pose reramai...kat mana...
Times Square...
InsyaAllah...

0 mau bicara juga..: