Feb 24, 2010

aku yang kurang peka



Aku dah lama tak rasa terbeban ngan tanggungjawab melainkan assignment yang berlambak.. Bila dah ada tanggungjawab macam ni ... Rasa best lak... rasa kita dipercayai je... Taruk lah beban banyak manapun... Aku cuba angkat sampai destinasi walaupun setinggi gunung pun kna capai... Sebab benda camni aku mind kan sebagai amanah.. Aku akan usahakan... Insyaallah

Bila di amanahkan untuk buat flyer untuk poster presentation, aku angguk kan je... tapi bukan angguk kosong.. Kna buat jugak... Sebelum laptop kna format... Adalah pandai sket nak buat background guna Adobe Photoshop ... Bila laptop kna format... Syifa bekalkan Paint.net... Terus tak tahu nak buat camana... Paint.net yang aku tahu... Nak edit gambar je... Langsung tak tahu nak guna layer by layer untuk buat ni... Huh! Masalah...

Macamana nak buat flyers ni kalau takde Adobe.... Ngeluh lama gak aku... dan2 idea sampai untuk gunakan Microsoft World... Hah.. Kira acilah camni...



carilah background, carilah rujukan.... dalam otak aku... Aku taknak nampak skema... Aku nak nampak cam santai tp menarik... Picisan tapi sindiran... Camtulah lebih kurang...

Terhasillah... Puas hati gak tgok hasil kerja... Yelah aku bukan terror sgt cam Amrin atau Syifa' bab2 editing ni...

Tersenyum gak...

malangnya, kna tukar tarikh... Di tambah tempoh selama seminggu lagi untuk program tu dijalankan... Sepatutnya jumaat ni... ditunda minggu dpan lak..

Kira2 .. hitung tarikh... Letaklah dalam flyer ... Pastu, pergi print out flyers tu... Hebahkan melalui facebook... dan2 ada ym Masuk dari Husna... Khabarkan aku nya tarikh... SALAH LETAK.. Sepatutnya , hari Jumaat 5 mac bukan 2 mac...

Waaaaaaaa... buat salah lagi... AStaghfirullah... Boleh lak jadi camni...? nak buat camana... salahnya, dari aku... tak pernah peka sal hari dan kapelnya(tarikh).. Kan dah termakan diri...
nilah kesalahan dia...Besar punya kesalahan... tarikh dia... aduh..
(sebenarnya dah bulatkan part yang salah, ntahlah ... tak nampak lak dalam ni)

2 mau bicara juga..:

Anonymous said...

btulkan je... abes crita...
dun take diz error seriously...
klu x kau trase terbeban nk cont bnde len...

Ata...

jari je mari said...

nak betulkan tu boleh ...
tapi...
dah tak original lah...
kalau kerja ngan donald trump...
konpem trus kna buang...
he3