Mar 1, 2010

Mujurlah Tuhan tu maha Profesional

Semenjak dua menjak memang masalah beratur nak condemn aku..

Dari banyak benda yang perlu diselesaikan...

Bertambah kepada episod masalah kewangan yang melanda diri...

Dan sabtu lepas, Aku hilang dompet aku lagi...

Kali ke 3....

Kna buat IC balik...

Lesen ...

CIMB card ...

dan dwet MARA yang tak masuk lagi...

waaaaaaa...

dah berplohploh kali bapak aku suroh tukar wallet...

tulah, degil lagi...

kan takde semua...

habes semua...

kna buat balik bajet untuk bulan ni...

Banyak lah dwet habis...

Aaaa....

Sejurus selepas kehilangan wallet...

Ada praktis nasyid...

Otak memang pkir wallet je lah...

Tapi demi klas ngan kawan2 aku berlagak profesional...

Praktis ngan diorang...

Buat2 lupa masalah...

Buat2 senyum...

Buat2 gelak...

Buat2 marah...

Tapi, bukan hipokrit...

aku cuma nak jadi profesional depan kalian...

sebab tyme tu aku pikir...

Jgn bertindak emosional...

Jadi profesional...

Tuhan buat semua tu, sebab Tuhan Maha profesional...

Dan aku sebagai hamba dia...

terima saja...



1 mau bicara juga..:

nftwaft said...

i love the title very much...

and your words have no wrong either...