Mar 21, 2010

Belon panas.....




Dah lama tak keluar pergi merewang-rewang .... hari sabtu lepas settle je Karnival Sukan Mestech ... kami niat nak g jalan2... Lepak kat alamanda jap... Tapi lepak bajet lah... sebb dwet ada beberapa je... Lepas makan ... g tgok wayang cerita Green zone... Tapi bukan tu yang nak aku ceritakana.... Tapi, excitement bila pergi melihat sendiri belon panas kat Prescint 2, Putrajaya...

Rasanya dah lebih seminngu kot event tu dibuat kat Putarajaya... Mujurlah sempat gak kami jadi tetamu kat situ... Teruja habis tengok Belon panas(jakun betul aku)... Tapi beberapa je yang terbang kat udara... Yang lain semua buntut dah besar... Tanat terbang...kedekut minyak( emo ni, emo ni) Ni lah beberapa gambar yang aku ambik kat situ... Lambat update sebab lama gila nak upload gambar+ sibuk untuk openday....

Tgok2... macamana orang macam aku tak jakun.. bila tgok hot balloon bnyak cam gula dalam balang....


Yang ni je yang terbang... Ngan kat belakang dia...
Tak terbang sgt pun... Cam terapung je...
Ramai kan orang... First time Putrajaya alami masalah traffic jam..
(Pada hemat aku lah..)



Tengok2... siap nyala2 lagi...
terbang tak mau...
yang ni macam robot kan....
yang ni memang hot balloon lah...
paling hot...

yang ni best gak.... bila bunga api...
betul2 atas kepala aku...

jakunnya kau... bila terlebih excited tgok bunga api..
First time dowh..

Yang pastinya... Letih dua minggu rasa terubat dapat tgok bnda camni...

cakapkecil: aku tgok blog orang lain ad nuffnang... Asal aku nya takde...
dah bnyak kali daftar dah...

0 mau bicara juga..: