Nov 18, 2010

loser won!

First and foremost... Selamat hari raya aidil adha buat semua Umat islam... Buta semua lembu yang membaca, pengorbanan anda tak ternilai dalam hari raya ini...

Aku saje je nak menulis pagi raya ke2 ni... Huhuhuhu, ak nak cerita pasal 3 hari sebeleum raya lepas di mana aku berjaya menonton wyang.. Yup, dah lama kot.. Aku niat nak menonton Let Me In, Tapi malangnya fullhouse der.. Then aku decide tgok citer lain yang aku boleh gelak.. Huhuhu , aku pilih Crayon...Serius Best!

Dia bukan citer Melayu literally tapi macam citer Malaysia... Aku suka citer dia.. The way the delivery .. the msg.. The act.. Selamba mamba je semua... Aku tau ,aku promote banyak manapun bukan korang nak tengok...  Tapi macamtulah..

Owh jap.. ko nak tahu dlam wayang tu.. aku sorang je... aku konker habis gelak... Dari awal cerita hingga habis cerita.. hahhahaha... gelak, gelak, gelak... hahahahhahaahaah.. malas ah bebel lagi..Dasdidas!

0 mau bicara juga..: