Jul 30, 2009

aku realize sumthing

Hari ni dalam kelas biochem aku belajar tentang case study 'bout digestive system.. bIla salah seorang dari pelajar puteri present her case, dia bgtau tentang symptom nya iaitu vomit, kawan aku bgtau "macam ko lah kawan"

Then aku realize sumthing , sistem pencernaan aku ni kurang elok kot... Susah je nak trime makanan kedai kedai berdekatan kat sini... Kalo setakat air... Bolehlah, tapi kalo makanan, aku kan keluarkan balik... Haish, perut yang sihat ini mula buat hal...

Tapi aku ni ape nama penyakit..?Apa bakteria yang berani gigit setiap dinding sistem pencernan aku... Siap ko, nanti aku pergi cari ubat... Tapiiiiiiii...., bila?Bila ada masa lah ...

bicara benar..... kawan aku sedarkan aku bila ada satu impian dan impian kita tak boleh capai kita jangan lupakan impian tersebut tapi cuba transformkan dia... Apa maksud dia...?
Jangan lupakan apa yang kita impikan sangat tu, tapi cuba kita capai ikut alternatif baru... Faham...? So, kita tak bazirkan apa yang kita" lakarkan"... Cuma tunggu untuk "dibina"...
Taaaa-raaaaaa... jumpa lagi...





belly button talk: baik ko puasa dari aku ko siksa...
(ni bukan perut penulis)


P/s: Sayangkan kalo ape yang kita makanan kita m*******kan balik....Mahal lak makanan tu...

2 mau bicara juga..:

nftwaft said...

ac wanna say sumth bout ur grammar, but then this is ur blog and there are ur words, so i think it's better to let it just be...

btw, hope u retain good health...jgn slu sakit

p/s sakit itu kifarah dosa

p/s/s pnjg la plak comment...huhu

jari je mari said...

nanti ak bgtau knape....