Jul 28, 2009

pluralisu

salam...
PLURALISU merupakan sutau ayat yang diterbitkan oleh penulis yang bermaksud perihal perbincangan lebih dari satu isu.

ha3... selamaba badak aku je reka ayt sendiri tapi aku hari ni camtulah... Banyak benda nak aku khabarkan tapi aku tak tahu nak mula dari mana....aaaaaaaaaa..... Kita mulakan dngan huruf A yang panjang... merapulak aku...

pertama yang diutamakan, MESTECH akhirnya ada republik sendiri di Kajang... Dengan prasarana yang 'terbaik' dan penambahn student yang baru ditambah dengan tenaga pengajar yang baru... Mestech makin meriah... dan aku kat sini dah seminggu dan aku rase untuk aku bagi pendapat acilah untuk waktu ini... Aku kurang enaklah stay kat cni... Ntahlah rase cam nak cc je... nak naik tren jauh... Nak makn pun susah... Tengok lauk kat sini, nak telan boleh nak kuarkan balik dipersilakan... Ntahlah, perut aku tak trima makanan di persekitaran hostel aku...
Mujurlah ada kawan yang sanggup bersama-sama mencari makanan kat tempat yang lagi selesa... Terima kasih kawan...

Aku nak ke bandar... Ada apa kat bandar tu?... tak layanlah kedai-kedai kat sana .. bandar dia lak berdebu... naik gatal satu badan... Kampus Mestech? Oklah untuk aku sebab kita ada lab untuk buat eksperimen tapi kat dalam kelas kurang sejuklah... Tak seronak.... Cerita pasal lab, mesti akan ada eksperimen... yap hari ini labcoat aku digunakan lagi buat kali ke-2 sepanjang hayat dia... har3 shian... takpelah, akhirnya labcoat tu bernyawa... hari ni ada eksperimen, best sebab dah lama tak buat eksperimen dan alhmdulillah, aku punya slide jadi walaupun berkali-kali jatuh...(salahkan siapa tu?) dan akhirnya bakteria Staphylococcus aureus aku menunjukkan rupanya yang berbintik2...yeah!

Yang ni yang paling best.... aku beli kamera lomografi yang time form 4 lagi aku idamkan... holga lak tu... Nanti aku ceritakan camane lomografi yang penting tak sabar2 nak bermain ngan kamera ni.... bestlah boleh aku ambik gambar and it's time for experimental.... hmmmm, cepatlah sampai.... keexcitedan terserlah dah ni.....



ni lah lebih kurang kamera ku...
nampak cam biasekan...
tggulah hasil dia..
mmg luar biasa..

pepun... respek diri anda, ambil masa untuk rilek dan respon dengan persekitaran anda... cheih... cam 3r versi laki lak....

0 mau bicara juga..: