Oct 18, 2010

natang nata!

salam ... 


mkn nata decoco pada aku mmg suatu kenikmatan.. giget pepejal itu memberi kenikmatan kepada nuansa deria aku... aku layan habis makan benda pepejal yang pejal camtu...tak kisah bagilah perasa apa pun... aku hentam sampai licin... pergh!

macam biasa, hari ini panas terik .. bahang dia terasa ... baju2 tebal konpem menyesal bawak pergi kuliah... aku pagi tadi bila dah sarap kat mc D rasa nak lantak kudapan ala-ala manusia gembira.. Dengan bangganya aku berjalan pergi HQ mart... Carik2 punya carik aku hentamlah satu nata de coco perasa kiwi... layan habis ni, tyme2 panas camni...

lepas bayar dan menikmati saat2 indah bgersama nata aku perasan aku dah makan 3/4 daripada bksa tu... then tiba2 mata aku memfokus pada benda aneh berwarna hitam dalam nata de coco aku... warana hitam tu dah macam diselaputi lendir mungkin sbb react dengn gula dan aspartame dalam mknan tu... Ak pun menangkap bnda hitam tu guna sudu... Aduh, FISH!...

boleh plak natang kangaroo ada dalam aku punya nata , perut dah becah terburai, haram jadah tol! hilang habis nafsu aku menikmati kudapan sejuk tadi... ak pun terus tanat anything sampailah sekarang aku baru lepas melantak ayam radix all the way from kedah dari kawan aku...Ko selamatkan nafsuku!

0 mau bicara juga..: