Apr 21, 2009

exam lahiriah dan rohaniah

Mggu depan 'perang' akn bermula untuk aku ngan teman seperjuangan aku... wah... takot... aku tak tahu nak cakap macamane kat tuahn... tapi ade lagi mase nak chat... Tak thulah takut betul ke tidak... first paper konpem menarik setiap helai nafas... Imaji, anatomy first2... kematianlah aku pasni... Tuhan tolonglah hambamu ini... aaaaaaaaaaaargh... nak stadi... tapi malas ... sebab banyak benda aku tak paham....wei, dah prepare ka belum... aaaaaargh.... setiap kali bukak note... berat je mate.... tualh tyme elok2, pergi tgok bendalen....hoish

medan perang terganah
senjata setakat ni....

okeh, aku nak tanye kalian....
MACAMANA NAK JADI CERDIK? konfiuskan... Apelah bidang terbaik untuk kita... ? kita tak tahu yang mane untuk kita pilih.... Sebab tu kita kena buat pilihan yang terbaik...
aku tak tahulah adakah jalan yang aku pilih ni... jalan yang terbaek untuk aku..... tapi, aku nak sangat tangan daripada kalian... supaya sentiasa tolak aku dari blakang...

0 mau bicara juga..: