Apr 11, 2009

GERSANG... jiwa dan raga

salam....
cam laen je bunyi title dia kan... tapi macam nilah hidup aku skarang ni... dah lama menduda ... rasa cam nak ada orang lak teman... aklau sebelum ni rasa macam bertanggungjawab je terhadap seseorang ... tapi skang ni rasa ... i walk on lonely road... cam tak best je nak bangun pagi... tak payah ingat kat orang laen... baek titow jw... bgun solat..tito balek....
tapi kna g kuliah lak... owh, medis....
pergilah kamu ...jangan balek2... nanti, lagi aku tgok kau, aku nak lak....

no woman no cry... no man woman dry...
acikan quote kat atas tu....
he3....

aku gersang nak g gig... dah lam atak tgok bittersweet perform... rasa gersanglak nak lompat2....
MUH.... wa kembalilah ke zaman gig mu... cam tak best je muh masuk mainstream... nak perform susahlak skunk ni... aku mmang tak boleh tahn ngna gig skunk ni... nak mati jiwa je rase... nak g gig....

aku gersang nak tgok muka mak bapak aku.... aku takleh stadi skunk ni...otak aku tak betul skunk ni... langsung takleh pikir benda2 yang elok untuk diri aku... rasa nak enjoi je tiap detik... ma pa, tarik ore jom.....dah abes dwet ni... kuar je memanjang... smua benda yang aku buat tak betul.. aku nak balek....nak balek..nak balek....

tuhan... mujurlah ada tuahn... tak penah jauh walau sedetik... tapi aku yang menjauhkan diri aku... tapi Dia tak nak jadi teman aku.... dan sekarang aku ingat akan Dia... moga ingatan ini berterusan...

aku bersujud kaku...
aku bersujud takut....
murkalah pada ku..
kerna itu tanda sayang darimu...
ambillah suka ku...
rampaslah bahagia ku...
kerna itu tanda cinta darimu...
bagilah masa padaku...
untuk luangna masa dengan mu..
membelai jiwa tasbih2 mu...
menitip nyawa ayat2 mu...
memanjat setiap doa kepadamu....
aku jauh darimu...
kembalikan aku...
ke siratul mustaqim mu...
biar kata alhamdulillah dari ku...
kudus dari ku....
biar kata subhanallah....
jujur di mulut ku...
ampunkan aku tuhan....
murkai aku...

............................
aku gersang pelukanmu TUHAN

0 mau bicara juga..: