Apr 25, 2009

Gigla kah aku....?

hari dah satu hari aku sengkang mata untuk study... so aku decide nak g sumwhere... Ilangkan 'kanser' kat kepala otak aku... Smua dah sedia, ngan pakaina yang aku suwoh kakak aku hantar semalam dan aku ingat pae yang aku janji ngan kawan aku...
' aku abis stadi bru aku pergi, acikan'
Dia angguk tapi cam tak xsetuju je sebab ari isnin ada paper final anat.. Aku pun pikir dua kali... Tnayelah kengkawan aku yang laen... Dalam banayk kawan yang tak setuju sorang cam cakap... 'pergilah kalau ko rase nak ilangkan tesen, pastu bertobatlah'
Dasat ayat dia... ni cam line clear balik je... Ak pikir punya pikir dan ambik teksi..
'mana dik...?'
'mmmmmmmm, sogo... pasar malam pakcik'...
Dan teksi meluru antar aku...

Aku tak tahu aku dah decide sumthing yang terbaik tak untuk aku... Cenggini sebenarnya... Ku decide nak pergi gig... Ari ni banyak band yang akan perform... aku agak teruja sket.. Dh lama tak masuk crowd... Tapi takpelah, kat pasar malam lagi crowd... Terlepas lah aku gig kali ni...
Takpe2, aku ingat kata2 ni... rasanay abe we aku kot yang bagitau,... Lebih kurang camni...
'Tuhan bagi kita bnayak kelapangan, dan kita kena isi kelapangn itu sebaik mungkin... takut nanti datangnya kesempitan... kita buntu...'

takpelah, pengorbana lah katakn.. Tinggalkan keduniaan untuk perkara yg yang akan dewasakan aku.. Chaish! times grow us up... Betul ntah ayat aku... Yang penting, minngu exam minggu depan aku boleh hadapi dengan sehabis tenang..nilah poster dia...
Takpelah...Laen kali aku boleh pergi lagi... Cam minggu depan...
he3...

0 mau bicara juga..: