Jan 15, 2010

hahahahhahaha,,, aku dah sampai sunway pyramid




Salam...

Rasa tak kegembiraan aku bila baca entri ni...
Semalam 14 Januari ... Aku dah sampai Sunway Pyramid...
Sesaje je nak tayang kat umat manusia...
Tapi tak sempat nak ambik kelapa singa...
Eh... kepala singa....

Semalam rasa tak duk kat Malaysia...
Tapi cam kat Mesir...
Lupa nak contact Husna, Hadi, Usamah, ngan Fauzana...
Kalau tak boleh jumpa ngan dowang..
Hahahahaha... Bajet lak...
Camnilah bila jakun masuk bandar...


Cerita dia camni...
Dah lama aku pasang niat nak gerak kesana...
Tak tahu macamna...
Orang kata takde tren kat sinun...
Simpan je lah impian...
Bila adah ada motor...
Tak tahu mana hala tuju kesana...
Sampai semalam...
Hajat aku tertunai...
Siap makan Burger BEsar tue...
Gelak Besar tgok Old Dogs tu...
Main snuker tu....
Pepun...
Alhamdulillah..

Yang tak besh nya...
Aku hilang dwet 30 puluh Hengget...
Takpelah... Nasib badan...
Halalkan lah dwet tu untuk orang yang jumpanya...


On the way balik...
Kitorang tersesat masuk KL...
Apalagi...
Lepak kat KL dulu...
Lama gila tak lepak Dataran Merdeka...
Kul 3.oo baru gerak balik even ada klas kul 9.30pagi esok...
Hadus..


Macamana pun...
Memang keexcitedan tahap maksimas...
Kredit untuk tourist guide aku...
' Atoooooooooooook....'
Takde orang lain lah aku nak nyusahkan....
sapa lagi hensem..?
Mr K@ Atok
Bila lantai ambik gambar orang...
watak utama... the sneak dealer

0 mau bicara juga..: