Jan 16, 2010

slot terbaru: M.A.K.A.N

Assalamulaikum rakyat Malaysia...
memperkenalkan slot terbaru dalam blog ni..
iaitu...
M.A.K.A.N

Saya selaku tuanpunyablog akan memperkenalkan menu setiap minggu...
Menu yang akan menyelerakan setiap saat lapar anda...
Menu yang akan diamkan perut anda yang berokestra..
Menu yang akan mencabutsetiap rasa apetite anda...

Pastikan anda dalam keadaan yang cukup stabil emosi dan fizikal ...
dan dwet...

but dun worry ... pilihan kami bukan dari makanan kelas atasan..
tetapi... murah dan berpatutan...

Camana...
Lapar?

And for the first issue...
pilihan kami adalah...
Noodle Station..

Buat kengkawan yang berada di Mestech..
Kat bandar Kajang ada kedai ni..
Kat Metro Point..
Depan CIMB...
Trust me...
Kesedapannya hingga menjilat pinggan...
Mee > well cooked...
Soup> great
Wantan> berebaloi walaupun alergi..
Harga> tak sampai sploh ringget..
Ayer> Lain dari yang lain..
Rasa> priceless( tak melampau aku puji)
ni... noodle with barbeque chicken

chocolate with the hazelnut

ni... sandwich besar gedabai...yang ni teh tarik...
aku nak tanya chef dia..
dia masukkan aiskrim vanilla ke dalam ni...?
tak rasa susu pun...

Info tambahan buat para bujangan...
Ada awek cun sorang kat situ..
dan dia...
Hak aku...
teeeeeeet..



4 mau bicara juga..:

daun kesum said...

anak mandeh xdop ko

jari je mari said...

anak mandeh menu hari senin ngn jumaat...
nasi aye...

keme said...

fuh melambung2 puji nih.sedap gitu skali kah?
hm keno gi 2nd time ni.aku gi dulu frustrated.saloh order kot.


tapi 1 pelayan comey tu
setuju.
haha

jari je mari said...

comey tuh...
kalo boleh nok lepok denuh terus....