Jan 8, 2010

SEm baru dan yang membarukan...

Isnin ni dah start klas untuk Sem 4 tahun 2010..

Tapi aku awal2 dah lepak kat Kajang nak uruskan rumah....
( nak cerita sal rumah baru sbenarnya)
Dari cuti hari tu...
Tdo aku tak pernah lena kalau tak tahu...
ada tak rumah yang available untuk bujang cam kami...

Semasa dalam proses mencari rumah tu...
Bapak letih fizikal dan mental aku...
Tapi nak buat camana...
Kena cari gak ...
Even sorang....
(Terima kasih buat ayu ngn Syifa ngna Mel sudi teman aku masa takde orang...
Takde beliau borinklah hidup...)

Cari punya cari jumpalah ngan MIss JEni...
Chinese...
baik punya orang...

Tuhan punya tahu syukurnya aku tyme tu...
Kredit gak buat pakcik Anak Mandeh sbb bg knalkn aku ngan Miss Jeni...

Dapatlah sebijik rumah...
Tapi kna pulak ulang alik dari Besut ke Kajang berapa kali ntah untuk confirmkan rumah....
Dan akhirnya...
Berjayalah usaha aku...
Alhamdulillah...

Then, terpaksalah stay awal nak pastikan rumah ni di set up sebaik mungkin...
Nak pastikan kebersihan, air , letrik ngan b gril dalam keadaan yang terbaek...

Ramai tnya asal awal gila... Kat ataslah jawapan dia...

Satu lagi alasan dia...
tak boleh nak gtau....
Cam ntah apa2 sket...
he3...

mmmmmmmm...
bila dah dapat rumah kosonk ni...
banyak lak yang kna dimasukkan...
Syukurlah...
Rumah lama dah ada beberapa barang...
so senanglah kerja kan...

Tu je lah... dari aku...

cakapkecil:terima kasih buat semua yang terlibat sama ada secara lansung ataupun tidak tyme aku nak cari rumah ni....
nilah rumah kami...
dan entiti hitam tu tetamu wajib kami...

Assalamualaikum...





0 mau bicara juga..: