Jan 27, 2010

tahanlah tension tu walaubagaimanapun caranya....

Semenjak beberapa menjak ni... aku agak tension skit... tapi malas lah nak expresskan ketensenan... nanti menensenkan orang lain lak... so, aku putuskan biar aku soranglah yang tensen...

Sebelum balik hari tu laptop aku masuk virus melalui ym... dan2 aje virus tu tersebar kat orang lain... tak tekan apa pun... bnda tu dah send... ada plak yang blame aku... Frankly, aku tak tahu menahu... lagi2 bnda teknologi camni... tapi tahan je lah... tanat berapi tahun baru ni.... tu azam aku...

bila dah virus dalam laptop... aku pun takleh nak operate laptop sendiri lagikan nak ym... Lama2 laptop aku jadi lagi teruk... nak bukak pun tak dapat ... inikan nak buat assignment... So, aku decide nak g FORMAT laptop aku semalam..

Memandangkan laptop tu takleh nak masuk window pun... amoi tu bgtau kna format smua tanpa back up files... aku rasa tension... tapi aku tak tahu nak buat camana.... takkan tanat formatkan ... so, lepas hantar laptop aku pun lepaskan tension... cara lepaskan tension, lepas solat Maghrib aku tidow...

Bangun bila ada kol dari amoi tersebut gtau yang laptop aku dah boleh ambik...
Gila malas aku nak bukak laptop mmndangkan tak de ape dah dalam tu... Kosong... Semua gambar lagu yang aku kumpul smua hilang... Semua kerja2... hilang... takde ape ... paham tak de ape...

Nak study untuk kuiz Pharmacology untuk hari ni pun tak dapat.... Bila dah rasa berat keplaa baca tak paham2... aku decide nak bukak laptop aku... Window 7... wow.. maju tu...

Lainlak dalam dia ni... aku pun cubalah guna window ni... test skit cara guna.... dan2 aku tergelak... bukan sebab wimdow seven ni best...(mmglah besh).. tapi aku tak pandai guna...(wat malu aje)

Takpe2...
nanti pandailah guna seven ni...
sabar ea zairil...
every second is the lesson session....

cakapkecil:mujurlah features dia ganah

2 mau bicara juga..:

daun kesum said...

rilek2 pok,.,
sabar2,.

jari je mari said...

hahahahhahah... mung ni gak eh...