Jan 29, 2010

terasing

hari ni aku g lepak kat City Campus nak tgok SSm apa ntah... Aku tak pasti sangat... Masa awal nak gerak sana... Rasa cam excited... Bila dah nak sampai... Rasa cam malu2... Then, bila dah pijak lantai CC dgan ditiup aircond yang sejuk... baru aku realize... Aku dah jadi orang asing... Tak tahulah... Kalau dului jalan kat foyer rasa cam best je... Sekarang , rasa macam dah rasa lain... Muka2 yang lalu lalang pun bukan muka yang biasa aku skodeng... Orang lain konpem lah tak knal muka cam Shrek ni...

Tak tahu nak react macamana bila jumpa ngna orang aku knal... Bukan nak jadi hipokrit... Tapi, aku rasa aku dah bukan dari sebahagian daripada gelak2 itu...



Entahla
h, yang pasti aku rasa terasing....


cakapkecil:tu yang meluru ke Ts trus tue...

mujurlah beli barang yang BAIK PUNYA


3 mau bicara juga..:

Syifa Alshah (wutwut) said...

kamu terasa ke ?? sorrylaa~

daun kesum said...

oo,mg gi jgk,.

bkpo,,po sdeh jah

jari je mari said...

bukan salah kamu lah...
kite je yg rasa...
sbb tak rasa macam dulu dah...

cik ti: mmmm, g gop.... bukan sedih...
tapi nak rasa macam dulu...