Apr 17, 2010

antara emo , letih, dan malas...



Emo

Ko tak sedar ke sapa yang kat depan mata ko ni?... Bukan nya muka macam Brad Pitt... Jack Black lagilah...Ko tusding aku macam-macam.. Aku terima je... Kalau sekali dua, boleh gak aku anggap gurauan... Kalau dah banyak kali .. Tu ko dah melampau... Kau nak sedey2 watpe... Tak yah berlakon lah... Ko nak buat sedey2... Ko buat gak dosa-yang-tak-patut-ko-buat... wtf!... Jahat2 aku, aku tak main nuduh kawan sediri bai... ko main tuduh .. agak2 lah... Sedar lah diri tu sikit... Dah kna buang ... Duk diam2 dalam almari lah... Nak tunjuk emosi kau kat orang lain watper... Desperado! Weirdo! Pathetico!... Ko ludah air liur kau... kau jilat balik... Tu lah kau!

Letih

Bapak letih aku semenjak dua menjak ni... Letih yang sangat... Letih memikir assignment... Letih pasal training... Tak larat dah... Memang over exhausted dah ni... Tak larat.. Dah sakit dada... sesak nafas.. min pun takleh melampau-lampau...

Malas..

Apa kna ngan aku ni... Mals je naka bukak buku... Study tak langsung... paper minggu depan lah dol.. ko nak dapat 2 lebey lagi ke?... Dah lah buruk, result pun nak buruk... Asyik2 tido je kerja aku... Kalo tak tdow, aku bukak tenet... Nota? Nota buat aku jadi bosan... Memang aku takde motivasi skarang... Sapa2 nak motivate aku... ? Angkat tangan...

Dah2... main jauh3 tiga benda negatif tu... aku nak tenang senang lenang dan menang...
Tolong lah aku Tuhan....

(mintak tolong ngan Tuhan, tyme buat dosa... lupakan tuhan... nauzubillah)


aku nak beli doraemon sekor...
Boleh tolong aku.
..

6 mau bicara juga..:

Syifa Alshah (wutwut) said...

nak doremon ? nanti kite carikan..... buat penenang jiwamu yang lara tuh.... :)

jari je mari said...

nak...
yang besaaaaaw punya...
besar punya...

daun kesum said...

siyenyo ko mat said.,.

jari je mari said...

nik aziz...
tolong aku...

Razman said...

"Dah lah buruk, result pun nak buruk"

bagus, jujur betul kau ni. haha

jari je mari said...

razman: buruk luaran der... kat dalam ada taman... aku mmg jujur der..