Apr 8, 2010

senyumlah~~ (sebut cam lagu raihan)

nak tolong .

tapi kalo dia diam tak nak ditolong.

apa yang aku kna tolong.?

Dah lah ada kat sebelah.

Tutupmatabukakmata.

Muka dia lagi...

Nak berbual..

tengok dia sedey2 lagi..

Nak tanya kenapa dia sedey?

Soklan camtu... mmg bangang.

Nak ajak jalan2.

Dia awal2 dah menolak.





Nak tgok dia tersenyum.

Macam yang dia selalu senyum.

Macam dia kata.

"aku gembira sekarang, rasa tenang je"

macam dia nyanyi.

"who lives in the pine apple under the sea...."

macam dia tidur.

... mimpi jumpa fazura( aku tu)










macam tulah aku nak tengok dia senyum...
untuk dia... Senyumlah... Buruk lah weh ko masam...
(tapi aku lagi buruk dalam senyum dan masam)


cakapkecil: remembering someone who is gone doesn't mean you have to be sorrow..
Don't u want to go, if some one won't let go ur hand?



4 mau bicara juga..:

tangan said...

lepak suda

pandang org lain

jari je mari said...

tak boleh...

best buddy tu...

kna paham...

Razman said...

dah try geletek ketiak dia?

jari je mari said...

man...
bagus gak idea tu...
konpem penampar free aku dapat...