Apr 8, 2010

Partner?


Dengan nama tuhan yang maha pemurah lagi maha mengasihani...

First time aku di tag... Terima kasih buat Syifa' berikan aku pengalaman men-tag2 orang ni...
Partner... Tgok pada soklan cam heartfruit (buah hati)... Aku nak buat kawan... tapi ada soklan sal theme song lak... Camana tu? Layan je lah yang aku merapu kat bawah ni...


1.
Who is yourself at home?
Bising manjang... kekadang diam... Coolkan? Diam sbb tidur...


2. Who is yourself besides a friend?

Friend!


3. 5 things that you aspire but have not achieved yet.

  • cord gitar yang tak ingat2..
  • jumpa fazura..
  • dapat pointer 3.5( pergh!)
  • lensa2 kamera yang hebat dan pelbagai..(mahal gila)
  • nak kerja kat US... ( berangan.... berangan )
4. who is your spouse's name?

Nur Fazura Sharifuddin ( hari tu aku salah paham)... jgn pkir cemacam...

5. 5 things you like most about your partner. (sape2 lah)
  • aaaaaa
  • mmmmmmmmmmm
  • aaaaaaaha
  • kakakakakakka
  • kot?
6. The date when you couple?
Yang lepas dah lupalah... yang akan datang2 tak datang2...

7. The bitter memories with your partner.

makan ubat... memang bitter..

8. The theme song of your love.

takde partner leh... camana nak ada theme song...

9. What changes you want to see from your partner?

money change

~aku tag semua orang yang baca...

0 mau bicara juga..: