May 31, 2010

Apa kata kamu?

aku tak tahu nak tulis apa dalam blog aku...
aku nak cerita kan pasal seharian hidup aku...
konfem2 takde yang nak tahu pun...

Pasal benda-aneh-bernama-cinta?
lagi lah mustahil... sebab sapa nak tahu pasal cinta aku...

Pasal ilmu?
Aku nak kongsikan sedikit ilmu.. kalau aku menyampaikan dapat lah sikit2 untuk bekalan... tapi apa aku nak tulis..

Pasal zionis Israel yang serang kapal bekalan untuk gaza?
Aku hanya mamapu katakan, kita doa sama2.. Kita menangis sama2 dalam doa kita, kalau boleh, kerana air mata mampu jatuhkan ego kita sebagai hambaNya.

pasa apa ya?




..............

Aduh, aku mengarut lagi...

dan dengan bangganya... Aku rasa nak berhenti blogging...
apa kata kamu?

2 mau bicara juga..:

5069 said...

apehal kau nk brenti pulak?..xkan mrajuk sbb aku jarang dtg blog kau? heh..

ala relax la..skg mang xtau nk tulis ape..ko stat observe hidup ko sikit2, tgk keliling dan spontaneously menulis..pedulik ape org nak ckp nanti lame2 ko taula mane arah tuju ko..nak tulis psl ape sume..aku jenis malas blogwalking sbb tu kot aku jarang masuk sini..sorry la ok..tp bg aku blogwalking tu antara cara nk improve penulisan jugak..bukan copy paste tapi copy alter and paste..heheh..take care!

nftwaft said...

no! no! no!

dont stop writing...