May 4, 2010

Sem Depan apa Cerita...

Bila dah end of the sem mula lah nak pasang angan2 untuk tahun depan...
By next sem aku ingat aku nak stay umah kakak kat Serdang..
So, pagi2 aku akan ride Mr. Bilu untuk g Kuliah...
Mesti layan angin pagi dari Serdang ke Kajang...

Sebenarnya, kat kajang...
aku dah suka umah ni...
Bilik ni...
Tetapi, aku taknak nyusahkan orang...
Aku taknak pikir banyak benda dan yang paling penting tak nak pikir pasal orang lain...
Sebab hasil dari titik tolak pemikiran aku...
aku akan bertindak...
dan aku takut...
tindakan aku akan disalah anggap...

Aku takut kalau disebabkan aku...
orang lain rasa marah...
tak tenteram...
serabut...

Kalau cara ni yang terbaik... Insyaallah, aku pindah...

Maaf ea kawan.. aku dah hampir-hampir putus asa untuk tunaikan janji aku dulu..
sila maafkan..

al-fatihah buat sahabat ,Huzaifah yang kembali ke rahmatullah pada pagi tadi... Semoga roh arwah dicucuri rahmat...
Amin

0 mau bicara juga..: