May 4, 2010

HUH... FINAL DAH HABIS... SEM 4 PUN HABIS

zugezagzugezag....
*bunyi orang bersihakn sawang...
debushdebushdebush
*potong lalanglak...

...........

ToloOOOOONg....
*bunyi orang mintak tolong lepas jumpa ular BESAW PUNYA

Namapak tak berapa lama aku tak update dan tak sapu sawang... Sebenarnya, blogging ni lara tau... Aku takut kalao aku update blog aku kna lah baca blog orang lain... Lepas baca blog Kerak NAsi... Kna baca Blog empirestateofmind pastu sambung ke Cik Diera lak... pastu missneelopher...Nilah calon2 manusia yang rajin update blog... So, bnda yang aku rasa nak relax sekejap jadik lama... So, aku ceecide tak bukak blog langsung... Even blog Si-Cantik-hanis-Zalikha pun aku tak bukak... TEngok , betapa aku usaha untuk tidak addicted untuk membaca blog mereka2 ini... sebabnya, nak pokus untuk exam...dgn nawaitu nak dapat result yang lebih tinggi sem ni... Amin


........

Semasa mengharungi minggu final , Banyak bnda aku buat untuk aku pastikan aku stay awake, stay concentrate ngan stay focus... Di kesempatan ini aku nak buat ucapan penghargaan kepada badan2 yang membantu usaha aku dalam memastikan aku fokus untuk exam...

Yang pertama... Cik Kertas ni... DIalah yang banyak bukakan mata aku.... DIa sehelai je... Tapi jasa dia... Lagi besar dari aku... *Bangga untuk menulisnya....

SEterusnya, Restoran Mc D Kajang-Semenyih... Dari hari pertama exam hingga last paper, memang kat situlah destinasi aku untuk menelaah nota2... Hari2 makan FREnch FRies ngan air coke... Pastu makan ayam goreng... Dan numpang giget Burger orang lain.... Hah! Aku sayang ko MC D... Tak lupa juga Mc D kat Bangi dan juga MId Valley... Destinasi aku semuanya Mc D... Sebab boleh refill air... i like.... dan dihiburkan dengan musik2 terbaru... i never be the same.... if we ever meet again.. ea Mc D... Aku akan jadik lain pasni kalau kita jumpa lagi... Ada tambahan, walaupun dwet habis banyak kat MC D sebab Makan banyak kat MC D... Berat aku maintain... yeah!


Dan yang membantu cam, T yang text kan soklan... Atuk yang hantarkan dan temankan, ayai yang lepak tyme stadi, Nime yang turut serta, Yuyu yang pinjamkan pennya... Didi yang kongsi skit ilmu dan semua yang nolong samada secara langsung atau tidak...

0 mau bicara juga..: