Aug 10, 2010

KEMBALI



Assalamualaikum

pergh... banyak gila sawang... tyme tgah cuci ni ade lak kangaroo lompat lari... ade ke beliau buat lalang kat blog aku ni sbgai tmpat persembunyian... binatang betol kangaroo itu...( tengok... aku merapu... dan tulunlah berhenti).

 merujuk pada entri kali ni...aku bukan meniru tajuk album butterfingers ea kalo ade yang kononnya kipas-susah-mati Butterfingers kata aku tiru band ni dan marah-marah aku walaupun dengan kaver album pun aku taruk sebagai hiasan... lu jangan buat hal... gwa marah ni lu ingat lu ja boleh marah..(sambil angkat kening)..

dah3... aku nak start mencarut banyak2... ni konon entri mukadimah sekembalinya aku... pe2 pun... Selamat menjalani ibadah puasa... harap semua termasuk aku tak tergoda dek nafsu serakah bersempena bulan yang amat mulia ni..(ko jgn salahkan setan, kalo ko buat salah ea sheetaaaan)... kalo ko buat salah ko ukurlah sendiri (bak iklan GARNIER) tebal mana ko punya nafsu... pastu taubat2lah cepat... sebelum mengundur diri...

Marhaban ya ramadhan~

cakapkecil:nak tukar layout... lutebhodob btul tuan blog ni... tukar lay out.. tak gheti2...

0 mau bicara juga..: