Aug 19, 2010

Teori makan dan besar... bukan semua .. tapi tempat spesifik...

~Assalamualaikum dan selamat pose semua~

Semalam tyme pergi bazaar ramadhan, aku tengok banyak ragam manusia... Yang time nilah nak tengok muka2 si lapar makanan dan letih bercampur baur tapi dengan mata yang terbukak luas menganalisa makanan mana yang nak dilahap tyme bukak pose... Ada pulak yang macam ni, yang kurus keding kering beli sebanyak-banyak makanan sampai tak cukup tangan nak menampung plastik rok-rak kat tangan, yang besar gedabak lak beli sesikit mungkin... comel je jalan bawak satu je bungkusan jalan buat survey kat bazar sampai tiga kali keliling pun muka dia je...(dia pun asyik pikir, muka dia(kita ) je)...yang besar2 beli banyak2 tu , biasalah... surface area besar kan....he3...

Tyme tgah tgok2 manusia dan saiz badan beliau-beliau... aku terpikir.. takde ke teori makanan yang spesifik yang memberi efek kat certain body area... are you getting what i'm getting?contohlah:-

                                                                         kononnya..

Pengambilan ayam secara berterusan (tak kisahlah part mana ayam pun, ataupun bagaimana ayam tersebut disediakan) menyebabkan perut konsumer membesar...
Pengambilan daging lembu  secara berterusan (tak kira bagaimana daging tersebut disediakan) menyebabkan perut punggung  membesar...
Pengambilan ikan secara berterusan (tak kira bagaimana ikan tersebut disediakan) menyebabkan lengan  membesar...

Pengambilan daging kambing secara berterusan (tak kira bagaimana daging tersebut disediakan) menyebabkan bahagian dada membesar... heheheheh

*gila skema penjelasan aku

*sekadar hiasan

takde ke teori macam tu..


kalo ade kan best, pemakanan kita ada hala tuju yang spesifik... kalo nampak je perut besar terlebih... kurangkan makan ayam... kalo nampak dada leper je... (untuk si dia)... lahap daging kambing banyak2 pastu terus jadik  cam megan fox.... nak je buntot mungil cam A***n atau pun kim kardashian.. lahap daging lembu bebanyak ... huhuhuhu...  nak je lengan besar makan ikan bebanyak... konpem lengan besar sebesar balak... nak je batang besar makan je batang burung banyak2... (lepas konpem gagak2 kna tembak oleh lelaki2)...




now, are you getting what im getting...?

dapatkan... mudah je, aku pun kan amalkan pemakaian diet sebegini...  ambik certai2 makanan je... sekarang perut aku membesar tapi, so aku kurangkan pengambilan ayam.. mudahnya... yeah aku dah ada hala tuju dalam diet aku... pastu semua orang amalkan ... dunia tanpa penyakit... pastu dR rozmey terus botakkan rambut sebab dwet2 dah botak sbb produk tak laku..

im just wondering....

oklah , tu je yang aku nak merapu pagi2 buta ni...harap korang tertaksub denagn teori aku...

Selamat pose semua....

cakapkecil: aku tau petua2 baiiiik punya... nah ambik ni... lelaki jangan makan timun tapi makan bawang banayak2... ni teori Dr Oz.. dan pompuan makanlah tonggeng ayam dan tengkuk ayam... bnda2 ni bagus untuk seksualiti kalian... selamat beramal

0 mau bicara juga..: