Aug 11, 2010

risau ramadhan

~assalamualaikum~

aku start Ramadhan tahun ni dengan tak tido-tido sampai skarang...
bukan sengaje ..
 seyesli aku ngantuk...
tapi takleh tdolah bai...
Camana ni? Sahur pun tak larat nak telan banyk2...
Setakat dua mulut kurma je ngan air 'Bio-aura'...

Aku jadi imsoniac balik semenjak minggu lepas..
Tak tidur selepas pukul 4 pagi tak sah... 
Pastu merebak ke pukul 6... 
Tu pun kena tahan takut terbabas suboh...

Tapi kali ni...lain sikit badan aku buat hal...
Punyalah ngantuk semalam...
Nguap tak berhenti-henti...
tapi masalahnya tak boleh tidur sampai sekarang
 Apa kebenda gamaknya masalah kat badan aku ni... Huh!

ni sapa yang doktor wannabe boleh tolong terangkan...
termasuk medical-field student kat MESTECH...
ape masalah aku...?

sapa yang dapat jawab... aku belanja eskrem...

0 mau bicara juga..: