Aug 26, 2010

Tuhan beri hadiah yang lagi bermakna...

salam .... Dan selamat pose..

Ingat lagi tak ending episod entri yang mana kau jadi seorang pemerhati profesional... Ni n nak sambung lah ni...

makin aku besar panjang... Aku pun cariklah tempat sendirik untuk main2 mercun .. Mujurlah anak mama aku dah pandai menderhaka main mercun.. Mereka ni baya2 aku lah... Kitorang pun g serang berapa rumah..Tapi kbnyakan mercun yang kitorang main lepas raya lah... Sebab baru ada dwet nak belikan mercun tu.. Yeah...

Bila dah   besar panjang , adalah aku beli sket2 bunga api bukan untuk main...untuk  adik2 aku... Aku beli berpaket pandailah dowang nak menghavockan malam raya diorang... Takkan aku nak join sekali kan... Sekali lagi aku jadik pemerhati profesional tapi kali ini, perasaan dia lain bai... Rasa bahagia je... Sebab dapat tgok adik sendiri main... Takdelah downag loser cam aku.. Pastu, aku siap ajak   anak2cucu2 jiran aku main sekali .. main plak depan umah aku, lagi aku bahagia... Dapat tgok bebudak main, takpelah habes dwet pun.. Ironinya, rumah aku yang nampak meriah ... hahahhahaha...


Tahun2 beganti tahun, kakak aku terberanak plak, banyak anak sedara yang kecik2 kat rumah aku... Aku lagilah suka, Aku yakin nanti suatu hari raya mesti rumah aku meriah cam rumah jiran2 aku... Dan makhluk2 inilah perintis kemeriahan ... Yeah!




paling besar, paling manja
Paling ganas, pantang ada benda atas meja ... dia tarik..


Paling bulat, aku pasan sumthing, everytime dia gatal2 badan.. aku pun gatal gak..

Yang blur ea, bukan yang clear, paling touching



Paling selamba, boleh dia tidur orang tgah bising2...

Nanti besar semua jangan derhaka ea...


Cakapkecil: malas nak cerita panjang, ko hengat ko artis orang nak baca cerita kau.. Hadahakukesah... Ko tanat baca ke nak baca ke... Janji mak bahagia noks... mcm azwan ali shial...

0 mau bicara juga..: