Aug 19, 2010

owh cikgu ku.. comel walaupun terkantoi sebegitu rupa...

Salam~~
Selamat Puasa Semua

Ok layan cerita ini... Dulu tyme kat matriks, aku dapat cikgu bio yang sangat rajin... Aku tertarik dengan subjek biologi disebabkan dialah... Muka dia ala2 Juliana Evans gitu.. Aku malas puji banyak2 sebab dia dah kawen... Nanti orang cakap aku pervert lak...Hoish!

 Pada suatu hari dalam bulan puasa, kami ada kelas dengan cikguyangcantikini , kami semua memanglah letih mamandangkan kat kedah kalo panas dia memang panas meruap2... Kitorang satu kelas tak larat nak layan lecture beliau... ... Plus haritu dia kuat marah2 student... paham la kan , di bulan puasa yang meletihkan dengan hari yang panas kalian pula dimarah... Memang down lah..Tapi aku tidak... Aku rasa sangat terangsang teruja untuk belajar... Bukan sebab  kecantikan dia pada hari tu tapi sebab dia lain... Ada yang pelik pasal dia...  aku perhatikan dia betul2... analisa apa yang pelik... dan ya, aku dapat!

Aku tengok kiri....  aku tengok kanan.... "diorang tak perasan ke?"aku bermonolog dalaman...Pastu aku tengok kat belakang... semua muka toya je... Huh! "konpem, dowang tak perasan".. aku pun berbisik kat kawan aku, Cpun, kat sebelah...

Aku: Ko persaan ape2 tak kat cg hari ni...
Cpun: Tak larat ah nak perasan bulan2 posa  ni...
Aku: woi, tgoklah cikgu  betul2...
Cpun: woi ril bulan posa pun nak skodeng... ajak aku sekali lak tu... ko nak ganti kerja setan ke...?
Aku: takdelah setan... Ko tengok cikgu tengah kunyah sumthing.. Chewing gum kot...
Cpun: huhuhu... btullah dol... (kitorang gelak kecil2lan)..
Aku:ko agak2 budak lain pasan tak?(kitorang tgok kiri kanan belakang)
Cpun: tak kot... semua layan je...

Selepas  tu cg tu tgah hangat menulis kat whiteboard... Aku pun tunjuk isyarat kat sorang pompuan... Then dia tergelak...bila dah sorang tergelak.. berjangkit kat lain... Muka yang toya jadik ceria... dan ko nak tau... Cg tu selambabamba mengunyah sampai habis lecture...sebelum keluar dia siap tanya kenapa semua tergelak... Dan dalam keadaan mengunyah... Dia jaln keluar menuju kamar guru... Kami yang dalam kelas terbahak2... Aduh, mujurlah cg comel lote... walaupun terkantoi sebegitu rupa...

0 mau bicara juga..: