Aug 9, 2009

aduh.. kawan... kawan...



"Dengan nama tuhan yang maha pemurah lagi maha mengasihani"




padan dan menang...


prasan tak.. dari kecik ke lagi besar sikit.. besar dan besar banyak
pandaikan kitorang susun


aduh susahlah kalo pompuan tak pandai posing bergambar... dari tadika samapi u.... camni je posing yang dia tahu...peace...

kan aku dah cakap... betul tak...?

cara berposing dengan betul... blajar dari yang pakar ea T

aduh kawan aku yang sorang ni... sian tul.... nak gambar yang kitorang ambik hari tu... Dah banyak kali aku usahakan utk send melalui ym ... tak dapat2... takpelah biar aku letak dalam dinding blog aku beberapa... at least dia boleh tgok gak... Mujurlah dia kawan....

Gambar ni diambil tyme kitorang menguruskan penempatan student baru kat ukm... menjadik gak kan adegan kitorang...hu3... Tu dia... yang tak hijau... Keme... Aku lupa lak nama samaran dia... Dah dapat ni... Arap2... puas ati ea kawan..

serba sedikit tentan g kawan aku... Keme, kawan skolah aku dulu... Rumet aku... terror BI... Terror melukis... dan terror dalam penulisan... (Aku puji mung ni me.... Dapat blanjo mc D takpo doh..tok kiro mano ngan gu) satu lagi... Terror science subject... terroristlah untuk kefahaman bersama...

Yang lain... Yang putih melepak cam orang Bosnia tu Nabila da GGBC, Yang 'kecik' tu Amrin...(ya ya ya... ambik hati kawan), yang sorang bunga lagi tu... Fada ... Dia mmg camtu... Suka ambik gambar... he3

0 mau bicara juga..: