Aug 10, 2009

adus... medis...

'..............................................'

jiwa terabai...
fizikal serabai...
tenang cakap bye2..
hati cakap... sabai2...

buat setakat ni kau memang rasa dah separuh gila ngenangkan nasib aku dan kamera lomografi aku... SEmua gambar yang aku ambik tak menjadi... Yang keluar gambar lak takde unsur lomo langsung... Cam ambik gambar ngan kamera kakak aku zaman dulu... Dan terdetik rasa macam malaslah nak ambik gambar lomografi ni... Tapi hati aku kata , kau yang pilih jalan ni... Biarlah jalan sampai kehujung... Yang penamat dia tak penting... Yang otw tu kan menjadikan aku dewasa...
Aduh, medis tu memang medis... Atoklak dah start perli... Dia dari awal2 lagi bagtau yang benda ni takde ape2 pun... segan lak nak gtau yang kamera tu tak menjadi... Banyak lak modal dia perlikan...(arap2 bnda ni tak sampai kat dia)

Hari ni memang tensen...Dan2 rase cam nak beli seluar pendek sebab dah tensen sangat... Ape lagi, singgahlah di downtown mencari seluar... Jalan 2... Cari seluar... Otw mencari ... Lapr lak, pekena cucuk2 ngan "air gas dalam botol berkaca"... tulah hidangan pertama aku untuk hari ni... Dah rasa cam baru balik kelas malam lak...
Aduh.... yang penting, ketensenan dah kurang...







jalan jalan... cari ketenangan

hidangan malam ni... cucuk2 otw



dua dalam satu.. makan dan beremesej...

3 mau bicara juga..:

nftwaft said...
This comment has been removed by the author.
nftwaft said...

never give up...
"all great achievements require time" - maya angelou

jari je mari said...

batang kayu