Aug 20, 2009

Besut- A place called kampong...

Dengan nama tuhan yang maha pemurah lagi maha mengasihani

syukur akhirnya hari ni 20 Ogos bertandang jugak... Kenapa ? Sebab ni aku akn balik kampung nagn kakak dan abg ipar... alhamdulillah... Biar pun tak sampai umah lagi... Hari ni datang menjenguk pun aku syukur... harap2 selamat sampailah kami sekeluarga di kampong. Amin...

Tup... Ramadahn akan bertandang... Seaba tu aku rase kena jugak balik... Sebab proses rehabilisasi aku perlu bermula di rumah... Kat sini banyak sangat perkara yang melarakan jiwa . harap2 bila dah sampai ruamh bolehlah aku mulakan ramadhan tahun ini dengan sehabis baik berbanding ramadhan yang lepas yang banyak aku persiakan... Aduh tuhan, bantulah hambamu ini... Jiwanya berkecamuk dirudum rasa bersalah.

Pada yang aku kenali dengan perkataan' sahabat'... Aku mohon kemaafan andaikata tercalit perasan benci pada insan bernama 'aku'(tulah ngko, mulut tak reti diam)... Kalau boleh biar sehabis tenang kita beribadat untuk Ramadhan ini...

Yea2... Boleh bukak pose ngan famili... Ramai lak tu...waaaa.... Beshnya...(bulan puase belum start ag)....

Program bulan puasa Republik Mestech

Bukak puase beramai-ramai..
Mencari juadah puasa beramai-ramai..
bertadarus beramai-ramai...
kejutkan sahur beramai-ramai...
bertarawih beramai-ramai...
berpuasa beramai-ramai...
'bercuti' berhawa-hawa...

mmmm... ada sapa2 nak tambah...?






mmmmmm.....mmmmmmm

3 mau bicara juga..:

fauzanajohari said...

ad2..blnj ak ramai2..
hoyeah2..:)
weeeeeeeeeeeee~~~~

nftwaft said...

selamat berpuasa...

semoga rahmat TUHAN datang berlari kepadamu...

jari je mari said...

amin...
moga sama2 mendapat juatan rahmatNYa