Aug 13, 2009

aduh laparnya...

tersedar tadi dgar orang gelak...
brape minit ntah aku tertidow...dan2 baru pukul 3.15
sedar2... perut menjerit kelapran...
pitching perut aku konpem dah ke laut...
aduh lapawnya....

maknan lak tak dak...
omlen dah tdo...
ni yang jadi predator skejap...
cari kawan kat ym...
mana tahu ada yang masih 'idup'...

ak ah..
ada...
kawan blom tito ag...
ape lagi mintak mkanan ngan dia...
ak memang kepet skang...
nawaitu nak g check dwet kat bank...
mana tahu ad selai dua dwet kertas yang tertinggal...
lepas berbicara ngan kawan sket...
dia cakap 'kalo dwet takdak'....
aku cakap 'padan muka'...
last2.... 'parlimen' mengutuskan....


dia nak bg aku makanan....
yeah...
ap lagi...
melurulah aku ke rumah kawan tersebut...
membelah sejuk pagi...
pergh... puitis gila...
akhirnya bila dah sampai...

maknan di baling ke bawah...
dan dengan gembira tangan ni menyambutnya...

masa menikmati makan pertama yang dimasukkan ke dalam mulutku..
alangkah bahagianya..
rasa dunia ni ana yang punya...

dan akhirnya, perutku berlagu riang...

nota kakiku... post ni ditulis saat perutku sudah terisi...
terima kasih buat orang bergelar kawan itu...
ngan kawannya sekali...

0 mau bicara juga..: