Aug 12, 2009

bakteria-bakteria yang berterbangan

salam...

Aku masih baru dalam dunia blog... Dan aku sangat nak tahu respon sesiapa yang baca blog aku... Apa yang perlu aku perbaiki dalam penulisan aku... Mungkin penyampaian aku... Mungkin juga penggunaan kata atau mungkin juga sebarang kelemahan aku... Aku akn berusaha untuk memperbaiki setiap inci kesalahn aku... Percayalah, aku tiada imunisasi untuk komen negatif korang... Segalanya diterima dengan reda walaupun pedih....

Yap, aku lagi sanggup menerima kebenaran walaupun sakit daripada di awang-awangan dan tak berpijak di bumiyang nyata...

Biarlah ruang komen dipenuhi pendapat bagaikan bakteria-bakteria yang berterbangan (walaupun mustahil untuk itu)... Dan aku cuma mahu kongsikan sesuatu dengan teman juga sahabat... Andaikata ada respon positif, aku rasa gembira... Dan andaikata ada respon negatif aku bersyukur sebab ketika dan waktu itu barulah aku tahu kesalahan aku dan aku akan berusaha membaikinya...

Silalah singgah dan jangan jemu untuk komen...
' jasa saudara-saudari amtlah aku hargai'

0 mau bicara juga..: