Aug 9, 2009

padan muka aku!!!

Semalam naik tren nak pergi rumah kakak... Alih2... takde orang.... Kakak aku yang pertama ad study group kat Cheras, yang kedua tak angkat tepon... dan yang ketiga ada kat langkawi... Camane ni, dwet takde.... Nak balik kajang dwet tak ckup.... Sabar2... Pikir2... Dan akhirnya ak putuskan untuk naik tren sampai serdang rumah kakak aku... Tapi, abang aku yang datang ambil.... Staylah ngan dia malam tu... Bapak lapar tapi nak buat camane perut ni masih tak sihat...

bila kita rancang untuk reka cerita untuk kita...
ketika itu tuhan ciptakan suatu cerita baru untuk kita...

Ampunkan, aku tuhan tatkala aku lari dari barakah mu...


2 mau bicara juga..:

nftwaft said...

new looks...new person???

jari je mari said...

takde ah..
just climbing to another level...